Cea mai mare forta de compactare din clasa sa – 375 KN
Caracteristici Tehnice
Motor:
• Motor Diesel DEUTZ tip TCD 6.1 L6, Tier 4f, EURO STAGE V, turbodiesel cu injectie controlata electronic
• Putere motor 160 KW (215 CP), racire cu lichid
• Echipament electric 24 V
Dimensiuni:
• Latime compactare: 2.130 mm
• Greutate de lucru CECE : 19.750 kg
• Sarcina statica liniara: 58.6 kg/cm
• Lungime totala in timpul deplasarii: 6.688 mm
• Ampatament : 3.460 mm
• Latime utilaj : 2.258 mm
• Inaltime la nivel cabina cu ROPS : 2.985 mm
• Garda la sol : 500 mm
• Diametru tambur : 1600 mm
• Grosime tambur : 45 mm
Rulou fata cu antrenare hidrostatica pentru vibrare si mars, hidromotoare de mars cu reductoare finale inglobate pentru fiecare roata.
2 trepte vibrare – frecvente vibrare si forte centrifuge ajustabile
Treapta 1 – frecventa vibrare 23-27 Hz
Amplitudine vibrare 2 mm
Forta centrifuga 275-375 KN
Treapta 2 – frecventa vibrare 30-34 Hz
Amplitudine vibrare 1 mm
Forta centrifuga 233-300 KN
Viteze:
4 viteze de lucru, 1 viteza de transport ,1 viteza urcare trailer, infinit ajustabile hidraulic in ambele directii :
• Viteza de lucru: max 7 km/h
• Viteza 4 (transport) : max. 12 km/h CE Conformity :
• “Noise reduction kit”, cabina izolata fonic, protejata de cadru de protectie certificat ROPS si prevazuta cu scaun confort cu oprire de urgenta. Cabina :
• Dotata cu sistem de incalzire si ventilare, (optional system de aer conditionat), stergatoare de parbriz fata-spate, oglinzi retrovizoare stanga-dreapta, lumini de lucru halogen frontale, 2 usi pentru acces din 2 parti, scaun reglabil +culisabil+rotativ.
• Principiul AMMANN – VIZIBILITATE 1 X 1 m – in fata si spatele utilajului
• Ridicare-coborare cabina si capota motor hidraulica
• Utilajul are sasiu articulat + rulmenti de sarcina ridicata.
• Transmisia este INTEGRAL hidrostatica =concept original AMMANN; exista hidromotoare pt. mars pe tamburul metalic si pe fiecare din rotile din spate
• Datorita actionarii cu hidromotoare a rotilor spate, motorul este asezat foarte jos, (nu exista transmisie mecanica pe axa spate) Lipsa puntii spate rigide cu diferential si a axelor planetare face ca pe langa FIABILITATE crescuta in timp, COSTURI REDUSE de intretinere / reparatii, CENTRUL DE GREUTATE al masinii sa fie FOARTE JOS ceea ce duce la o stabilitate excelenta inclusiv pe teren accidentat + raza mica de virare + manevrabilitate crescuta + vizibilitate foarte buna din cabina
Sistem hidraulic automat anti patinare roti spate (inter diff. lock)
Sistem anti-patinare tambur (pentru prevenirea patinarii pe distante scurte, la urcarea pe trailer etc.)
Rezervor motorina: 350 l
ATC (AMMANN traction control) in standard.
• sistem de management al tractiunii denumit ATC ce pastreaza (in functie de aderenta) forta de tractiune optima intre rotile din spate si tambur, evitandu-se patinarea
Alarma mers inapoi si girofar incluse. Aer conditionat inclus
Frecventa variabila
Utilizăm cookie-uri pentru funcționarea optimă a site-ului. Acceptând condițiile de utilizare sunteți de acord cu politica noastră privind utilizarea cookie-urilor.AcceptPolitica de confidentialitate