Datorită dimensiunilor și manevrabilității sale, are un mare potențial în aplicații industriale, construcții pentru manipularea materialelor și operațiuni de ridicare și transport folosind furci pentru paleți, industria utilitară – în condiții urbane înguste pentru curățarea teritoriului, precum și în agricultură.
Cabina ROPS și Structura de protecție a obiectelor în cădere (FOPS) oferă spațiu interior mare și ergonomie ridicată. Vizibilitatea excelentă la 360 de grade este obținută datorită stâlpilor ingusti ai cabinei, geamurilor largi și transparenței laturilor cabinei și a ușii din față. Ieșirea de evacuare, împreună cu oglinzile laterale largi, oferă un unghi de vizualizare suplimentar.
Izolarea excelentă de la zgomote și vibrații din cabină ea protejează în mod fiabil operatorul de influența acestor factori nocivi. Prezența unui încălzitor autonom puternic în cabină, care asigură o temperatură placuta în cabină in sezonul rece dar si sistemul de aer conditionat pentru sezonul cald asigura conditii optime pentru operator
Propulsia este asigurata de un motor diesel răcit cu lichid 3E22YG51 cu 60,0 CP, fabricat de Xinchai, o companie renumită în China pentru producția de motoare diesel cu mai mulți cilindri.
Xinchai este o întreprindere de înaltă tehnologie care produce motoare de peste 40 de ani, cu o orientare de marketing corectă și un raport cost-performanță ridicat.
Produsele sale sunt utilizate în principal pentru camioane ușoare, autoturisme mici, echipamente de construcții, mașini agricole … Xinchai are o buna prezenta in Europa, fiind reprezentati de cel mai mare distribuitor de piese din Belgia TVH
Funcționarea fiabilă a motorului este, de asemenea, facilitată de utilizarea unui sistem de filtrare a combustibilului în mai multe etape utilizat standard de inginerii Lonking. Utilizarea în sistemul de alimentare cu combustibil a unei pompe de injecție moderne distribuitoare rotative eficiente, care se distinge prin dimensiunea compactă și greutatea redusă, îmbunătățește, de asemenea, performanța motorului.
Mini încărcătorul este echipat cu o cupa standard de 0,43 mc. Înălțimea descărcării la boltul cupei este de 2.920 mm, ceea ce permite încărcătorului să încarce camioane cu bena înalta.
Încărcătorul are un design de cuplare rapidă BobTach, utilizând cuplaje hidraulice cu eliberare rapidă, ca la încărcătoarele mărcilor europene.
Sistemul hidraulic cu un debit de 70 l / min vă permite să lucrați eficient cu diferite tipuri de cupe și furci, să utilizați un mini-excavator, o perie cilindrică de măturat, un malaxor de beton, un burghiu hidraulic, un ciocan hidraulic, o lamă, un rotor de zăpadă și alte tipuri de accesorii.
Controlul directiei si al deplasarii, dar si al incarcatorului se realizeaza cu jostick-uri hidraulice .
Toate modelele Lonking au un sistem de control al nivelării orizontale a cupei, ceea ce face extrem de ușor transportul încărcăturilor în cupă pe distanțe scurte. Un sistem de protecție la suprasarcină, un sistem electric de frână de parcare și un sistem hidraulic de oprire de urgență sunt, de asemenea, integrate în unitatea de comandă a încărcătorului. De asemenea, pentru a crește siguranța muncii, atunci când ușa cabinei este deschisă, comutatorul de limită este declanșat și funcționarea sistemului hidraulic este, de asemenea, blocată.
Încărcătorul folosește un sistem hidraulic static cu buclă închisă circulară. În configurația de bază, sunt instalate pompe hidraulice ale mărcii Sauer-Danfoss, de producție europeană sau nord-americană. Toate furtunurile de înaltă presiune sunt furnizate de marca italiană Manuli Hydraulics, iar motoarele hidraulice sunt achiziționate de la renumita companie americană Poclain.
Distribuitorul hidraulic este fabricat in China, dar sub licență de la compania germană Husco. De asemenea, pompele cu angrenaje utilizate în proiectare: sunt produse de binecunoscuta companie chineză Permco sub licența companiei germane Sauer-Danfoss.
Facilitatea de întreținere este îmbunătățită de o cabină înclinabilă înainte pentru acces ușor la toate componentele mașinii și la locațiile de service logice.
Bine gândit la miniîncărcătoare și posibilitatea de întreținere a elementelor unității de putere: în poziția de lucru, cabina este fixată cu un șurub în interiorul cabinei. Dar, deșurubând acest șurub, operatorul poate ridica cu ușurință cabina, deschizând astfel accesul complet la centrală și la elementele hidraulice din partea din față a mașinii. Accesul foarte ușor și convenabil la compartimentul motor din partea din spate a mașinii permite monitorizarea sistematică a stării tehnice a motorului și a altor componente ale unității de putere în orice moment.
CARACTERISTICI PRINCIPALE
Motor
Turbo-Diesel, răcit cu apă, Xinchai 3E22YG51
Norma de poluare Stage 5, fara Adblue
4 cilindri în linie
Capacitate 2230 CC
Cuplu maxim 158 Nm /1500 rpm
Putere motor 60CP /2400 rpm
Cabina
Certificată ROPS/FOPS (protejată la cădere de obiecte și de răsturnare)
Încălzită și ventilată
Geamuri laterale culisante
Izolată fonic față de compartimentul motor
Aer condiționat
Priză 12v
Control deplasare și încărcător cu Joystick -uri
Sistem hidraulic
Pompă cu pistoane axiale
Debit 68 lpm /210 bar presiune
Rezervor hidraulic 65l
Instalație hidraulică auxiliară
Transmisie
Hidrostatică cu 2 hidromotoare Poclain
Sistem antrenare roți cu lanțuri imersat în ulei (pe fiecare parte)
Ampatament 1050 mm
Garda la sol 210 mm
Acționare 4×4
Anvelope 10×16.5 NHS
Viteză maximă de deplasare 11,5 km/h
Sistem electric
Baterie 12V – 100AH
Alternator 12V – 165AH
Lumini de lucru – 2 frontale, 2 spate
Cote de gabarit
Lungime inclusiv cupă 3220 mm
Lățime 1835 mm
Înălțime 2000 mm